13.2.14

Powitanie

 Witam was bardzo serdecznie, na moim nowym blogu. Na dniach powinien ukazać się prolog. Mam nadzieję, że nowa historia przypadnie wam do gustu. Na razie zamieszczam opis fabuły.

Wszyscy dookoła twierdzą, że nazywam się Camille O'Connell i przeżyłam katastrofę lotniczą.  Podobno jestem dziedziczką ogromnej fortuny i jestem zaręczona z Niklausem Mikaelsonem. Niczego z mojego życia nie pamiętam lecz lekarze tłumaczą to amnezją. Czy z nową twarzą, uda mi się odkryć kim byłam zanim, doszło do tragedii.

                                                  

3 komentarze:

  1. No, zapowiada się nieźle. :D Czekam na pierwszy rozdział xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 100% będę czytać ;)
    Uwielbiam Caroline i Klausa ... ogólnie całe TVD <33
    Ciekawi mnie i czekam na rozdział )
    xoxo ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog mnie zaciekawil i napwno będę czytać dalej :) zapraszam do mnie na bloga :
    clove-and-cato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine